08 kwietnia 2012

Panel dyskusyjny - innowacja

Panel dyskusyjny to mój nowy pomysł na posty, w których pojawiać się będą ciekawiejsze rozmowy, prowadzone przeze mnie - z innymi. Często będą to konwersacje dwuznaczne, balansujące na granicy dobrego smaku, ale również zabawne, znośne, lekkie i przyjemne. Z tego względu zdecydowana większość moich rozmówców pozostanie anonimowa ;-) Zaczniemy dość książkowo, bo od wywiadu, który przeprowadziłem z Dawidem Gryzą. Dawid jest prawdziwym melomanem kina niskobudżetowego, organizatorem Filmowego Festiwalu KOCHAM DZIWNE KINO w Pabianicach. Udało mi się złapać z nim kontakt przez Internet, który kilka miesięcy później zakończył się moją wizytą w Pabianicach i pójściem na piwo. Świetny człowiek, bardzo interesujący, z ciekawymi pasjami, choć oglądając produkcje z jego udziałem sądziłem, że jest większy. "Magia kina" - spuentował moją humorzastą uwagę. No nic - zapraszam do lektury!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz