08 marca 2012

"Przedwiośnie" na DZIEŃ KOBIET


Ósmy marca bieżącego roku - syryjskie święto rewolucji, urodziny Ewy Sonnet, czwarta rocznica powstania Narodowego Archiwum Cyfrowego, Albania, Bośnia i Hercegowina, Serbia, Czarnogóra, Słowenia, Macedonia, Bułgaria oraz Rumunia obchodzą DZIEŃ MATKI, imieniny mają między innymi Antoni, Beata i Poncjusz, no i  w końcu świętujemy Dzień Kobiet. Z tego względu ekipa Niedobrych Literek - pierwszej w Polsce stronie poświęconej bizzarro (czyli wszystkiemu, co popierdolone, nielogiczne, zboczone, spaczone, oryginalne) - przygotowała dla swoich czytelników aktualizację tematyczną. Stało się, że również Ja się do niej przyczyniłem.


W ramach inauguracji święta pań, na stronie pojawiło się moje opowiadanie "Przedwiośnie".

Zapraszam zatem do klikania w poniższy link, zaczytania się w zboczoną lekturę i komentowania.


Z lekkim przekąsem puszczam również największy hit Stevie Wondera "Part-time lover". Mru, mru...

Wybierz mój numer, odczekaj jeden sygnał i odłóż słuchawkę. Daj mi tylko znać, że dotarłaś do domu, bo nie chcę, by cokolwiek przytrafiło się mojej kochance na pół etatu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz