23 stycznia 2012

Recepta na szczęście


Czemu szczęście musi tyle kosztować?
Nie można zdobyć je bez recepty i konsultacji z lekarzem lub farmaceutą?
Starczy przecież treść ulotki dołączonej do opakowania:
Szczęście – liczba chwil podzielona na dwa.
Bo zawsze musi być na dwa.
Ty i jeszcze ktoś…




Marcin Świetlicki - Świerszcze

Powiedziałem: znam takie miejsce,
gdzie przychodzą umierać koty.
Zapytałem: chcesz je zobaczyć?
Odpowiedziała: nie chcę.
Powiedziałem: jest czyste i ważne.
Powiedziałem: jest jasne i pierwsze.
Zapytałem: chcesz je zobaczyć?
Odpowiedziała: nie chcę.
Powiedziała to w taki sposób,
że musiałem odwrócić się od niej.
Od tamtej pory
powoli
zbliżam się do wyjścia.

8 komentarzy:

  1. Ech ten rozszczepiony pomiędzy słowami Świetlicki, włóczący się z psem po Małym Rynku. Znakomite. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo ja jestem jak polskie radio Trójka - Całe mnóstwo najlepszej muzyki ;-) Zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiś czas temu
    serce arytmicznie
    biło nerwem miłości
    a teraz
    na skaleczonym stole
    zamiast ciebie
    leżą zatęchłe rybie ości
    Florka

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę wspaniały. Krótki, treściwy i pełen smutku. Esencja złamanego serca.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takich urywkach kryje się prawdziwe piękno. A tego nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Długość chyba jednak nie do końca ma znaczenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Liczy się intensywność, suma nagromadzonych emocji, nabrzmiałe literki od przekazu,tego bym sobie życzyła:)Florka

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że moje nabrzmiałe emocjami literki poruszają Twoją wyobraźnię :-)

    OdpowiedzUsuń