06 lipca 2012

Panel dyskusyjny: EMOCJONALNA KONTUZJA

Anatomia serca człowieka


- Zakochałem się w niej, człowieku.
- CO?! Zakochałeś się? TY? Nie żartuj.
- Nie żartuję. Zakochałem się. Tak naprawdę.
- Nie wierzę.
- Mnie też ciężko w to uwierzyć.
- Czujesz motyle w brzuchu, tęsknisz, nie masz co ze sobą zrobić jak jesteś sam i te wszystkie sprawy?
- No…
- To straszne! To niemożliwe! To oburzające! Kurwa, to… to… 
- Lepiej mi pomóż, bo nie wiem, co ze sobą zrobić.
- Sam nie wiem. Mówisz, że się już zakochałeś, prawda?
- Tak.
- Zawsze w jest taki moment, że możesz z tym walczyć, albo się temu poddać. Nie wiem, kiedy miałeś ten moment, ale na pewno musiałeś go mieć...


Słońce świeci wysoko na niebie
 Tak mi dobrze, że aż mógłbym wrzeszczeć ze szczęścia
 I za nic w świecie nie chciałbym być gdzie indziej,
jak tylko tu z Tobą
 Jest doskonale, jest dokładnie tak, jak sobie wymarzyłem
 I aż trudno mi uwierzyć, że to się dzieje naprawdę...

6 komentarzy:

  1. "Czujesz motyle w brzuchu, tęsknisz, nie masz co ze sobą zrobić jak jesteś sam i te wszystkie sprawy" -Zawsze mnie zastanawia czego to uczucie jest takie piękne a jednocześnie tak bardzo chciałoby się go pozbyć by nie czuć tej pustki podczas gdy jest się z dala od obiektu naszego westchnień. Czy te kilka pięknych wspólnie spędzonych chwil jest wartych tego by potem przez resztę czasu czuć tę beznadziejne uczucie pustki zwłaszcza gdy to cudowne spotkanie jest ostatnim?? Szkoda, że nasze serce nie ma funkcji "reset".
    Żyrafa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właściwie w uczuciach jest najpiękniejsze. Z jednej strony wiesz, że jest cudownie - że jest tak, jak sobie wymarzyłaś, ale z drugiej strony przecież zdajesz sobie sprawę też, że pomiędzy miłością do nienawiścią (i na odwrót jak to było niegdyś w moim przypadku), jest cienka granica.

      Pani Żyrafo - poproszę Twoje prace na mejla: milosz-gorniak@wp.pl

      Usuń
    2. Panie Miłoszu - nie wiem o jaki prace Tobie chodzi.?
      Żyrafa :)

      Usuń
    3. No jak to? Przecież rysujesz, a ja chętnie bym popatrzył :-)

      Usuń
  2. Zamiast funkcji "reset" lepsza funkcją będzie play, play;)))))

    OdpowiedzUsuń